"חלק גדול מהמידע שמפורסם ברשתות על-ידי משפיענים פיננסיים ("Finfluencers") ופרופילים שונים, נראה מקצועי לחלוטין, אך בפועל פעמים רבות מדובר בניתוחים סובייקטיביים ובדעות של גורמים הפועלים ללא ניסיון, ללא ידע רחב, וללא רישיון… במקרים כאלו, חשוב להבהיר למשקיעים מי עומד מאחורי ההמלצות ומה האינטרס שלו, כדי שבם יוכלו לקבל החלטות מושכלות"
עו"ד יונתן חיימי ארנרייך, שותף במחלקת ניירות ערך ושוק ההון במשרדנו, מתייחס בכתבה שפורסמה ב"גלובס" להצעת החוק שמבקשת, בין היתר, להסדיר את פעילותם של משפיענים פיננסיים ("Finfluencers") ברשתות חברתיות כמו טיקטוק, אינסטגרם ופייסבוק.
לקריאת הכתבה המלאה בגלובס